Таргетиране по интереси и поведение на потребителите



Вече можете да създадете рекламна кампания, която да достига само до конкретна аудитория от потребители! Ще наричаме тези предварително зададени от нас аудитории "ИНТЕРЕСИ", а ще ги откриете в опциите за настройка на всяка една кампания, която създавате или променяте.

Тази нова функционалност в платформата ви дава възможност да ретаргетирате потребителите с послания, знаейки тяхното актуално онлайн поведение. Ако един потребител е проявил интерес към реклами на дадена тематика, то вие ще можете да изберете този интерес и да му предложите вашия продукт или услуга.

Данните за аудиториите в платформата са изцяло собствени (1st party data), събирани от EasyAds в реално време при всеки извършен клик върху рекламите. Данните се агрегират напълно анонимно, не се обменят с други платформи и са на разположение единствено на нашите клиенти.

Методологията, която ползваме позволява всички налични кампаниии в платформата да работят заедно за изграждането и обновяването на аудиториите. По този начин всички рекламодатели могат едновременно да допринасят, но и да се възползват от наличните потребителски аудитории.

В кои случаи таргетирането по интереси е най-удачно?


Ако предлагате специфичен продукт, който искате да насочите към много конкретна група потребители, тогава опцията таргетиране по интереси е точно за вас. Имайте предвид, че ако самата аудитория е търсена и от други рекламодатели, вашата кампания влиза в съревнование с останалите кампании в платформата и е препоръчително да се стремите към висока кликаемост (CTR) и конкурентна цена на клик, за да получите по-голям приоритет и вашата кампания да получи по-голям дял от потенциалните импресии.

Ако обаче искате да достигнете до максимално широк кръг от хора е препоръчително да настроите своята кампания без таргетиране по интереси и да обхванете всички възможни потребители.

За ваше улеснение и ориентир за големината на различните аудитории можете да намерите информация за средно дневните потенциални импресии за дадения интерес непосредствено до него като задържите курсора на мишката си върху символа (i ). Така ще добиете представа за големината на дадена аудитория и по-точно - до какъв дял от общите импресии (Share of Voice) би могла да достигне вашата кампания на дневна база при отсъствие на други критерии за таргетиране.

Какво се случва с кампанията, когато активирите различни опции за таргетиране?


Имайте предвид, че когато изберете даден интерес, ограничавате обхвата на кампанията ви и е препоръчително да ползвате тази настройка само с конкретна цел. Този принцип важи за всички опции за таргетиране. При активирането на конкретно таргетиране вие филтрирате част от потенциалните импресии и потребители, които ще видят вашата реклама. Можете да видите този принцип визуализиран по-долу с примерни данни.


С избирането на всяка допълнителна таргетинг опция вие създавате сечение от няколко условия, при които да се показват рекламите ви. Вследствие на това остава значително по-малка група от потребители, които да видят вашата реклама и значително по-малко импресии, до които би могла да достигне вашата кампания.

На кого се показва рекламата след активиране на таргетиране по интереси?


Само потребителите, които са в активираната от вас аудитория по интереси ще виждат вашите реклами. Условието е да са кликнали на реклама, която е с такава тематика в последните 180 дни. Ако вие не сте попаднали в тази група потребители, няма как да виждате вашите реклами в мрежата.

Вярваме, че новата функционалност ще ви помогне да създавате още по-таргетирани и ефективни реклами, а нашият екип остава на разположение за съдействие!

Все още нямате профил в платформата за онлайн реклама EasyAds?
Регистрирайте се сега напълно безплатно и изпробвайте новите функционалности още сега!

Нашият екип очаква вашите въпроси и запитвания.
Mail: ekip@easyads.bg
Тел: 0888 181655 / 02 4266959