Изградете си представа за вашите идеални клиенти. А сега, използвайте нашите инструменти за таргетиране, за да ги откриете:
Посредством анонимни cookie записи ние успяваме да проследим поведението на потребителите онлайн, за да създаваме различни профили и да обозначим пола на голяма част от тях. Може да използвате събраните от нас данни, за да насочите рекламите си към конкретни интереси или демография.
Може да построите произволна аудитория, поставяйки нашия проследяващ пиксел на сайта си или ползвайки данните от интеракции и кликвания на вашите собствени кампании. Това ще ви позволи да насочвате рекламата си към потребители, извършили (или не) определени действия. Ще можете да им напомняте за нови продукти, да ги подканвате да завършват поръчките си или просто да търсите напълно нови клиенти за бизнеса си.
Нашето IP-базирано географско таргетиране дава на рекламодатели с локален фокус пълната увереност, че ще достигат до целевата си аудитория. За да определим точното местонахождение на потребителите, ние използваме актуални и подробни данни с голяма точност. Освен по географска локация, можете да таргетирате потребителите и по техния интернет доставчик.
Някои рекламни кампании се представят по-добре в конкретни часове на деня, а други изискват да се изключват или включат определени дни от седмицата. Използвайте този вид таргетиране, за да стартирате, спирате или заменяте рекламите си в съответствие с избрани от вас времеви периоди.
Ограничете колко често рекламата ви да се показва на едно и също лице за даден период от време. Увеличавайте или намалявайте този показател, в зависимост от целите си.