Нека създадем впечатляващи HTML5 реклами за вашия бизнес!

Банерната слепота е мит! Всъщност хората обичат да взаимодействат с уеб рекламите и лесно разбират целта им. HTML5 банерите са по-добър начин да представите своя бранд и да предизвикате взаимодействие с него, тъй като потребителите са по-склонни да завъртят колело, да се включат в мини-игра или преместят обект в рекламата, отколкото да кликнат към уебсайт. Интерактивните HTML5 рекламни банери, създадени за вашите специфични нужди, могат да привлекат до 20 пъти повече внимание!

Наясно сме, че създаването на професионални HTML5 банери може да бъде истинско предизвикателство, тъй като те се нуждаят от програмиране и графичен дизайн. Ето защо сме подготвили колекция HTML5 реклами, изработвани за наши клиенти и готови за персонализиране за вашите специфични нужди. Всички примери, които виждате са изпробвани в реална кампания и работят безотказно! Докато разглеждате ще забележите интерактивните елементи, които сме интегрирали в банерите, като например: scratch-off, pull, drag&drop, flip, rotate, swipe, spin и други.

Сделка 3 в 1: изработка на криейтив, ад сървинг и статистически данни

С наша помощ ще се сдобиете с невероятни HTML5 реклами, без никакви усислия от ваша страна! Планирайки онлайн кампания в платформата, нашият екип от дизайнери и разработчици ще се запознае със специфични особености на бизнеса ви и ще изпълни проекта. Вашата роля е само да следите изпълнението на кампанията чрез показатели като CTR, видимост, процент на интерактивност и други. Ето как се случва това стъпка по стъпка:

1. Създаване на HTML5 криейтива

Комбинирайки програмиране и уеб дизайн ние ще създадем за вас криейтиви, които да създават истинско потребителско преживяване. Всеки HTML5 банер се изработва с индивидуална поръчка – без компромиси и без ограничения във функционалността. Можем да изградим един проект от нулата или да ползваме съществуващи ресурси като брошури, печатни реклами, уеб сайтове, лога и други. Ние пишем чист HTML5 код без тежки библиотеки и без готови скриптове. Влагаме във всеки проект своя опит, основаващ се на данни от стотици успешни кампании. След като публикуваме вашите банери, те ще привлекат вниманието, за да накарат потребителите да извършат желаното от вас действие.

2. Изпълнение на кампанията

HTML5 банерите, които създаваме, се зареждат към вашата рекламна кампания и автоматично генерират отчетни данни, които помагат за наблюдение, тестване и оптимизираме рекламното послание и при нужда дори корекция на криейвива за постигане на максимална ефективност. Ако желаете да ползвате създадените HTML5 банери в друга платформа, това е възможност чрез хостване при нас и зареждането им като скрипт (3rd praty tag) в съответния софтуер. Нашите скриптове (ad tags) отговарят на условията за повечето рекламни платформи. Всички услуги на Google за показване на реклами (DV360, Google Ads & Google Ad Manager) са напълно съвместима с нашите скриптове, тъй като ние сме сертифицирани от Google за тази цел.

3. Анализ и оптимизация на база събраните в реално време данни

Нашите статистики разполагат с данни за взаимодействието с криейтива, което ви дава ясна представа за неговата ефективност. Може веднага да проследите доколко рекламата е привлякла вниманието на потребителите. Това със сигурност ще промени ефективността на вашите онлайн кампании и ще докаже, че ангажираността на банерите е налице дори да нямате много кликвания върху тях.

Но това не е всичко! Имате възможността да създавате персонализирани аудитории въз основа на действията на потребителите и да персонализирате последващата комуникация. С данните за ангажираността от вашите HTML5 реклами можете да сегментирате потребителите и да задействайте рекламни послания въз основа на тези данни, за да осигурите оптимална комуникация на всяка стъпка.

Често задавани въпроси относно видовете HTML5 банери, дизайн и процес на изработка

Какви видове динамични банер формати изработвате?
Нашата работа включва изработката на HTML5 банери в стандартни размери за дисплей среда. Не създаваме статични банери или криейтиви за социални мрежи.
Как мога да заявя изработка на банер? Какъв е процесът на работа?
Достатъчно е да се свържете с нас по имейл или телефон, за да изговорим заедно всички подробности около банера. По време на изработката ще уточним промени, които бихте искали, съвети от нашите дизайнери, финално одобрение, като ще получите съдействие от наша страна и в работата ви с платформата и стартирането на банера онлайн.
От какви материали ще се нуждаят дизайнерите ви за изработка на банера?

Ето списък с няколко важни неща, които ще са ни необходими:

  • Уточняване размера на банера. Най-популярните размер оналйн са 300×600, 300×250, 970×250
  • Лого на компанията
  • Предпочитани шрифтове на текстовете
  • Текст, който искате да се включи в банера
  • Предпочитани призиви за действие (например: „Прочети още“, „Купи сега“, т.н.)
  • Линк, към който да води банера и предпочитани UTM тракинг параметри
  • Линк към YouTube видео, което искате да присъства на банера (ако е включено видео в концепцията)
  • DSP, рекламен сървър или рекламна платформа, в която искате да стартирате банера (за да можем да го подготвим технически)
  • Приложете всички допълнителни материали, които бихте искали да използваме за банера или като референция – ваши статични банери, работни файлове, дизайн елементи и цветове, брошури, презентации на продукти/усулуги, бранд бук и др.
Колко време отнема процесът на изработка?
Стандартно, изработката отнема между 5 – 10 работни дни от момента, в който получим всички необходими детайли за изработка и уточним концепцията. Обикновено изпращаме примерен вариант / схема на самия банер преди да започнем работа по него, с цел преглед и одобрение от ваша страна. Възможно е да заплатите такса и за експресна изработка.
Какво се случва ако искам да се извършат промени по банера?
Предоставяме около три безплатни промени и ревизии на банера. Стараем се да работим заедно с вас и да изясним максимално вашите очаквания и идеи, за да можем да ви предоставим завършен проект от първия път. Преди започване на работа по даден банер – ще ви изпратим схематично описание на рекламата, за да имате представа какво може да очаквате като дизайн. След като вече одобрите даден завършен банер и разполагате с него – последващите промени се доплащат допълнително.
Какво се случва ако не харесам изработения банер?
Ако не успеем да покрием очакванията ви, въпреки положените усилия – може да заявите връщане на заплатената сума. Имайте предвид, че ако вече веднъж сте одобрили изработен от нас банер и е бил изпратен до вас, не може да заявите връщане на сумата.
Изработените HTML5 банери съвместими ли са с Google Ads и Google Display&Video 360?
Да, всички изработени банери отговарят на изискванията от Google. Ако имате намерение да стартирате даден банер в друга платформа, която има специфични технически изисквания – молим да ни ориентирате преди изработката, за да успеем да съобразим всички специфики.
Банерите на ваш сървър ли се хостват? Мога ли да получа код за сервиране?
Да, банерите се намират на наш сървър и са достъпни посредством код за сервиране. Освен хостване, платформата предоставя възможност за измерване на интеракции с банера, конверсии, създаване на аудитории базирани на потребителски данни, както и сервиране и интегриране на банера посредством външен код.
Как мога да получа изходните файлове на банера?
Не предоставяме банерите във възможен за изтегляне формат. Получаването на изходните файлове, върху които могат да се извършват промени, подлежи на допълнителна такса.
Кои са някои от добрите практики, при създаване на HTML5 банер?

Препоръчваме ви да следвате следните принципи за ефективни реклами:

  • Минимален брой ефекти и анимации.
  • Добре подбрана и в синхрон цветова гама.
  • Кратки и ясни текстове и послания.
  • Ненатрапчиви призиви към действие.
  • Съобразете се с Рекламната ни политика за позволено съдържане.
  • HTML5 банерите трябва да са полезни за потребителите, да са атрактивни и интерактивни!
Какво мога да направя ако не съм доволен от представянето на банера (по отношение на кликаемост, интерактивност, конверсии)?
Измерваме успеваемостта на даден банер на база три основни критерия – Time in View, Интерактивност и Кликаемост. Сложността и елементите на даден HTML5 банер го правят подходящ за различни маркетинг цели. Преди да създадем даден банер, ние ще ви дадем ориентир коя концепция би работила успешно за вашата цел и какви средни резултати може да очаквате – повече time in view, интеракции или кликове. Разгледайте нашето портфолио и научете повече за нашите интерактивни концепции.