Аудитории и възможности за таргетиране в EasyAds

В EasyAds разработихме център за управление на аудитории - EasyAds Audience Center, за да създадем по-ефективен начин за рекламиране онлайн и за много по-точно таргетиране в нашата мрежа от сайтове. Audience Center вече помага на рекламодателите в EasyAds да подобрят значително ефективността на кампаниите си и да постигат своите маркетингови цели по по-креативен и оптимизиран начин.
Какво включва EasyAds Audience Center?
Това е съвкупност от инструменти, които боравят с анонимизирани данни за потребителското поведение на сайта на рекламодателите или спрямо рекламите, които виждат. Тези функционалности са фундаментални за оптималното управление на рекламните послания спрямо различните аудитории потребители. А ето и малко по-конкретно какви опции има в системата:
Ползване на готови аудитории по интереси, без интеграция на Pixel
При всеки реализиран клик върху реклама, излъчена от платформата, EasyAds проследява интереса на потребителя към конкретни категории продукти. По този начин потребителите сигнализират на рекламодателите от какви продукти и услуги се интересуват и виждат все по-релевантни и полезни за тях рекламни послания. Интересите на потребителите са систематизирани в EasyAds под формата на готови за ползване аудитории. Данните на EasyAds са напълно анонимизирани и същевременно с огромен обхват - месечно се актуализират интересите на над 2 милиона потребителски кукита. Ползвайки тези готови аудитории, рекламодателите значително увеличават ангажираността на потребителите към рекламите и съответно шанса за продажба или друг вид конверсия. Ето и пълният списък от аудитории, налични в платформата:- Автомобили
- Бебешки и детски стоки
- Грижа за тялото - Клиники и болници
- Грижа за тялото - Козметика
- Грижа за тялото - Лекарства
- Грижа за тялото - Хранителни добавки
- Джаджи
- За дома - Мебели и аксесоари
- За дома - Уреди
- Недвижимо имущество
- Облекло - Дрехи и аксесоари
- Облекло - Обувки
- Облекло - Спортни стоки
- Образование - Езикови курсове
- Образование - Професионални семинари
- Образование - Училища и университети
- Реализирали клик (Ново!)
- Реализирали покупка (Ново!)
- Политика
- Пътешествия и почивки
- Финанси - Бързи кредити
- Финанси - Застраховки
- Финанси - Кредитни услуги
- Хазарт - Игри на късмета
- Хазарт - Спортни залагания
- Храни и напитки
Създаване на собствени аудитории с данни от текущи кампании, без интеграция на Pixel
Рекламодателите разполагат с лесна функционалност за създаване на аудитории на база данни от конкретна кампания. Могат да бъдат сегментирани и съоветно таргетирани в реално време потребителите, които са видяли и/или кликнали реклами от дадена кампания. При този начин рекламодателят може да проследи дали потребителят е заинтригуван от неговата реклама и да персонализира своето послание в реално време. Например, рекламодателят може да преустанови показването на реклами, на които потребителят вече е кликвал и да ги подмени с други. Също така може да преустанови реклами, които са показвани често, но не са реализирали клик и явно са безинтересни за определени потребители.Създаване на собствени аудитории чрез вграждане на Pixel
Както всички платформи за ремаркетинг и Audience центърът на EasyAds работи с помощта на тракинг пиксел. При този инструмент рекламодателят получава неограничени възможности да създава аудитории на база извършените от потребителите действия на собствения му сайт. Това са ценни и изключително актуални данни, които могат да бъдат ползвани за таргетиране на последващи рекламни послания. Например - да се достигнат вече съществуващи клиенти с конкретна специална за тях оферта или да бъде напомняно на всички потребители, незавършили процеса на пазаруване. В същото време могат да се търсят изцяло нови потребители, които никога преди това не са посещавали сайта на рекламодателя.
Пикселът на EasyAds може да проследява най-различни действия на сайта, като например - разглеждане на конкретна страница, натискане на бутон, добавяне в количка, регистрация, продажба и т.н. Всяко действие може да бъде включвано или изключвано, комбинирано с други действия и по този начин да участва във формирането на аудитории.
✓
Защо да ползвате EasyAds Audience Center в допълнение към други онлайн ремаркетинг канали?
Според нашето проучване немалка част от рекламодателите онлайн вече имат опит с ремаркетинг решение на друга платформа. Ценното на този вид таргетиране е, че различните платформи се допълват, а не се самоизключват. Именно затова искаме да ви покажем с какво може да ви помогне нашият Audience Center в тази ситуация:
Обхват сред няколко милиона потребители
Разширяването на рекламната активност и в мрежата на EasyAds означава включването на допълнителен рекламен канал с голям национален мащаб, който би довел до по-резултатна цялостна рекламна стратегия. Обхватът на платформата в България е над 1 милион потребители на ден - сериозен потенциал за намиране на най-ценните за вас потребители онлайн.Без припокриване с други канали за ремаркетинг
EasyAds е програматик платоформа, която работи директно с издателите - без да закупува рекламен инвентар от Open RTB пазара! По този начин вие не канибализирате кампаниите си в други програматик платформи, наддавайки сами срещу себе си. Дори напротив - ползвайки EasyAds вие само разширявате обхвата си и не дублирате текущите си кампании.Наддаване в по-нискоконкурентна среда
Поради наличието на по-малка конкуренция за ремаркетинг, цената за този вид таргетинг в EasyAds първоначално ще бъде по-ниска. Колкото повече клиенти започнат да ползват тази услуга, толкова по-скъпо ще става достигането до всяка една аудитория. По тази причина, включването на ремаркетинг още в самото начало ще даде на всеки наш клиент уникално ценово предимство. От друга страна, ремаркетинг кампаниите ви във водещите международни рекламни платформи са подложени на голям натиск и ценова конкуренция с десетки хиляди други рекламодатели.По-свободен достъп до ремаркетинг опциите
Важно е да споделим, че центърът за управление на аудитории в EasyAds за момента позволява на клиенти, които имат значителни ограничения в други платформи, да ремаркетират без ограничения - единствените такива идват от законодателството на Република България.
Резултати от бета тестове
Нашите бета тестове показаха, че клиентите, които включват EasyAds като допълнителен ремаркетинг канал, постигат увеличение на реализираните продажби като същевременно ефективността е подобна на тази в другите им рекламни канали. С колкото по-голяма аудитория разполагате, толкова по-вероятно е да я откриете чрез нашата платформа и да излъчите реклама.
За да сте сред първите, които ще получат достъп до новия ни Audience Center, пишете ни на нашия мейл - ekip@easyads.bg. Ние ще ви предложим интеграция на тракинг пиксела и предварително дефиниране на аудитории, за да бъдете напълно готови за нашия ремаркетинг.