Overlay Story - новият рекламен формат


Нашият нов рекламен формат Overlay Story е още едно от онези готини неща, които взаимствахме от социални мрежи –реклама на цял екран ( full-screen) с комбинация от ефекти, изображения и текст. Тя ще се извиква чрез кликване плъзване от потребителя върху дискретна мини-реклама в дъното на екрана, след което ще се отваря на цял екран. Т.е., първо заинтригуваме потребителя с Teaser Ad, че сме подготвили нещо интересно за него и едва когато той реагира, рекламата се разширява върху целия екран и се превръща в Overlay Story!
Три неща, с които се отличава Overlay Story:
- Отлична видимост, защото застава върху цялото съдържание на телефона
- Много висок енгейджмънт, защото веднага привлича вниманието и позволява интерактивни елементи
- Не прекъсва потребителското преживяване, защото се извиква ръчно от потребителя и може да бъде затворена/скрита/ по всяко време
Още с първата си кампания Overlay Story стана любимият ни формат заради супер-високата си интерактивност! Ето и някои обобщени данни:
- 40% - Teaser Ad, Click to Open Ratio
- 10% - Overlay Story, Click to Website Ratio
- 0.01 лв - Price per Opened Story
- 0.10 лв. Price per Click to website
Ето и отговорите на някои въпроси, които възникват при ползването на Overlay Story:
Какво може да се визуализира в Overlay Story?
В отворената реклама на цял екран може да се добави кратка статия, която да се чете със скролване или анонс към статия със CTA бутон, който да отвежда към вашия блог. Но също така може да се отвори интерактивен auto-play карусел с кадри, вертикално видео с auto play или интерактивен Quiz.
Как се ценообразува и къде ще се показва Overlay Story?
Overlay Story е специфичен формат, който ще се показва само в малък брой избрани медии с голям рийч и с техническа възможност за този тип реклама. Цената се формира за 1000 зареждания на рекламата(CPM).
Какви са техническите параметри на Overlay Story?
Ако Overlay Story съдържа кратка статия нужните ресурси са:
- Kратък текст от 160 символа (за Teaser Ad) + дълъг текст от 800 символа (за Overlay Story)
- 2 картинки: една в пропорция 4:3, до 50кб (за Teaser Ad) и една 16:9 до 100кб (за Overlay Story)
Ако Overlay story съдържа карусел, видео или куиз, визуалните елементи са повече и ще се уточняват в процеса на изработката на криейтива.