EasyAds може да не работи правилно, когато Ad Blocker е активиран във вашия браузър.
Моля, изключете Ad Blocker за домейна easyads.bg, за да не срещате проблеми при използването на нашите рекламни инструменти. След извършването на тези промени е необходимо да презаредите страницата.
EasyAds поддържа различни рекламни формати - адаптивни реклами, видео реклами, статични банери, html5 банери с опция за интерактивност. Атакувайте вашите маркетингови цели с правилните реклами, съобразени с последните тенденции в онлайн средата! Разберете и какви са техническите изисквания за рекламните формати.
Адаптивни реклами
С нашия безплатен редактор създаването на адаптивни реклами става истинско удоволствие! Тези реклами се трансформират автоматично в нужния формат и размер в уеб сайтовете и рекламните площадки на издателите. Създаването на адаптивни реклами ще ви отнеме само няколко минути, защото е нужно само да добавите изображения, описание и линк.
Характеристика:
Лесни за създаване и редакция
До 5 изображения към една реклама (размер 400х300px и 600х314px)
Автоматична ротация на изображенията (carousel format)
Заглавие (до 30 символа) и описание (до 80 символа)
Избор от няколко предефинирани call-to-action бутони
Видео реклами
Този вид криейтиви се управляват по същия начин както адаптивните реклами, но вместо изображения е нужно да добавите видео. Необходимо е само да имате качен видеоклип в Youtube, след което да копирате URL адреса и да го поставите в съответното поле в редактора за видео-реклами. Добавяте кратко описание и избирате бутон с призив за действие, за да завършите видео-рекламата. Всяко натискане на бутона play или клик се заплаща от рекламодателя (cost-per-action).
Характеристика:
Лесни за създаване и редакция
Използване на Youtube линк за добавяне на видео
Заглавие (до 30 символа) и описание (до 80 символа)
Заплаща се само при ръчно стартиране на видеото от потребител
Видеото стартира с включен звук
Има възможност за кликване и насочване към лендинг страница
Банер реклами
Банерите са ефективно средство за постигане на по-добра визуална комуникация и за популяризиране на вашия бранд онлайн. Ние поддържаме всички популярни и стандартни размери банери, но за максимален обхват в платформата препоръчваме следните: 300x250, 300x600, 336x600, 336x280, 600x220 (desktop), 600x400 (desktop), 728x250 (desktop) and 970x250 (desktop).
Характеристика:
Поддръжка на всички стандартни IAB банер размери
Лесни функции за качване, копиране и редакция на рекламите
Поддръжка на JPG, PNG, GIF
Максимална тежест на файловете - 200 KB
Интерактивни HTML5 банери
В пренатрупана от реклами онлайн среда статичните банери и нейтив реклами вече не работят толкова добре, колкото очакваме. За да се справите успешно с "банер слепотата" е необходимо да предложите анимация или интерактивност на потребителя, за да провокирате неговия интерес. За тази цел е необходима динамика, която се постига единствено с HTML5 криейтиви. За нашите клиенти ние предлагаме и услугата изработка на интерактивни HTML5 банери. С тях лесно ще грабнете вниманието на потребителите, а нашата платформа ще измери взаимодействието с рекламите.
Характеристика:
Поддръжка на HTML5 банери от редактори като Google Web Designer, Adobe Animate и др.
Изработка на custom HTML5 темплейти (по запитване)
Възможност за интерактивен и геймифициран криейтив
Измерване на интеракции/взаимодействия с банера
Overlay Story
Нашият рекламен формат Overlay Story е пълноформатна „изскачаща“ върху екрана на устройството реклама, която има зашеметяваща ангажираност! Тя се показва в две части – първо потребителят вижда дискретна Sticky Teaser Ad в дъното на екрана. Ако е заинтересован, той може да кликне или плъзне нагоре и да отвори съдържанието върху целия екран, където да прочете повече в Overlay Story Ad. След това има опцията да кликне към сайта чрез CTA бутон или да скрие рекламата завинаги.
Характеристика:
Отлична видимост – рекламата заема цялото съдържание на телефона
Много висока ангажираност – около 40% от потребителите отварят Overlay Story, слайдвайки нагоре малкия Sticky Teaser Ad
Не прекъсва потребителското преживяване – разширява се ръчно и може да бъде затворено по всяко време
Измерване на интеракции/взаимодействия с банера
Позволява добавянето на по-дълъг текст, карусел от няколко кадъра, или видео в overlay криейтива
Динамични продуктови банери
Използвайки динамичен продуктов фийд, в този вид реклами, ние успяваме да покажем в реално време персонализирани списък с продукти, които потребителите вече са разглеждали в е-магазина. Криейтивите се използват предимно за динамичният продуктов ремаркетинг, който връща потребителите към конкретни продукти, за да завършат пазаруването си.
Характеристика:
Необходими за динамичен продуктов ремаркетинг
Постигате пълна маркетинг-автоматизация
Разширени правила за управление на продуктите в рамките на банера
Повишен ROAS, несравним с никой друг рекламен формат