CPA модел на ценообразуване - за интерактивни банери и видео реклами


В света на интернет рекламата съществуват различни методи за нейното закупуване. Пред рекламодателя стои често въпросът какъв тип реклама и ценообразуване да използва и отговорът не е само един. Най-удачният подход е да се съобрази целта на рекламната кампания и спецификите на самите криейтиви. Ако целта е трафик към сайта ви, подходящият модел е CPC (cost per click). Но ако рекламирате напитка, храна и целта ви е brand awareness и повече взаимодействия с рекламата, то тогава е най-добре да плащате за интеракция като например - play, tap, scratch, drag, slide, pull. Ние наричаме тези интеракции платени действия и моделът за тяхното заплащане е CPA (cost-per-action). Прочетете по-долу за двата възможни криейтив формата, чието заплащане се извършва по модела CPA.
Интерактивни HTML5 банери (CPA)
За да обогатим и подобрим комуникацията онлайн, вложихме концепцията за интерактивните рекламни формати в сърцето на нашата рекламна платформа като приехме HTML5 технологията за ефективна и двупосочна комуникация с потребителите онлайн. Имате нужда от интерактивни CPA банери, когато целта на рекламата е да ангажира вниманието на потребителите, а не да бъдат бързо и непременно препратени към лендинг страница. Доказано потребителите се ангажират със самия бранд и той става по-близък до тях, когато рекламата ги забавлява и им дава възможност да участват. Можете да прочетете във статията във Forbes за позитивните ефекти на геймификацията на онлайн рекламата.
Възможността за клик върху банера остава, но когато ангажираме потребителя и му дадем повече информация и мотивация да разбере повече за продукта / услугата, той взима много по-информирано решение за клик и знае какво да очаква. Той е по-мотивиран да продължи напред и това води до по-малко, но много по-качествени и конвертиращи посещения на сайта.
Интерактивни HTML5 криейтиви са успешно интегрирани с рекламната ни платформа и позволяват:
- отчитане на всяко действие/интеракция на потребителите с рекламата
- изчисляване на процента на ангажираност с криейтивите
- на рекламодателите да персонализират последващата комуникация с потребителите чрез ремаркетинг на всички взаимодействали с рекламата
Видео Native реклами (CPA)
Този вид криейтиви се управляват по същия начин както класическите адаптивни реклами, но вместо изображения, е нужно да добавите видео. Всяко натискане на бутона play се заплаща от рекламодателя като така получаваме едновременно два желани ефекта – видеото стартира със звук, а видимостта е 100% гарантирана. Не е ли това мечтата на всеки рекламодател - осъзнато стартиране и гледане на видеото от страна на потребителя?
Видео native рекламите се показват в почти всички рекламни площи, намиращи се в съдържанието на нашите медийни партньори. Това гарантира перфектна видимост и обхват от над ½ милион потребители на дневна база! Прилича ви на мини-телевизия? И правилно! С тази разлика, че при този видео формат потребителят сам избира дали да гледа рекламния клип или не.
Специфично за видео рекламите е:
- в модула за отчети ще виждате отчитане броя Play/Pause интеракции на потребителите
- рекламата има възможност за кликване и се тарифира първото извършено действие върху нея - play или click
- подобно на интерактивните HTML5 реклами и тук има възможност за ремаркетират на всички взаимодействали с видео рекламата.
Както всички знаем, video pre-roll е абсолютният шампион в дигиталната видео реклама и ние нямаме претенциите да го заменим, а да добавим нов ефективен и ценово достъпен канал за разпространение на рекламно видео съдържание. За рекламодателите ползите са – излъчване в медийна среда, ненатрапчив към потребителя формат, справедлив модел на заплащане - само при доказана ръчна интеракция с видеото.
Успяхме ли да ви вдъхновим?
Надградете текущата си онлайн комуникация онлайн с интерактивни HTML5 реклами или видео реклама, а ако имате нужда от съдействие, обърнете се към нас на данните ни за контакт!
Екипът на EasyAds