Нов модел за ценообразуване и работа на рекламния алгоритъм




В света на интернет рекламата, съществуват различни методи за нейното закупуване спрямо техническите възможности и търговските практики. Пред рекламодателя стои често въпросът какъв тип реклама да използва и отговорът не е само един! Най-удачният подход е да се съобрази целта на рекламната кампания и спецификите на самите криейтиви, когато избирате какъв тип реклама да използвате.

В продължение на 15 години, в EasyAds се стремим към ефективни, прозрачни и достъпни решения в областта на дисплей рекламата. Стремим се да предоставим на нашите партньори успешни и удобни инструменти за реклама, които да отговарят на нуждите и търсенията на рекламодателите. Нашата платформа съчетава почти всички видове рекламни транзакции онлайн.

Иновативни реклами

За да обогатим и подобрим комуникацията онлайн, вложихме концепцията за интерактивните рекламни формати в сърцето на нашата рекламна платформа и последните месеци преобразихме системата като приехме HTML5 технологията за основна технология за ефективна и двупосочна комуникация с потребителите онлайн. Създадохме не само стотици интерактивни HTML5 криейтиви за нашите партньори, но и фокусирахме усилията си в посока неусетна интеграция на тази технология с рекламната ни платформа:
  • отчитаме действията на потребителите
  • пресмятаме техните предпочитания и ангажираност с криейтивите
  • даваме ключовата възможност на рекламодателите да персонализират последващата комуникация с потребителите в дигиталната среда
На базата на всички тези принципи и добри практики започнахме да създаваме все по-пълноценни криейтиви, които не са просто кукичка за потребителя да бъде прехвърлен към сайта на рекламодателя, а смислена и богата комуникация директно в рекламния банер. Имаме вече множество примери на реклами с десетки продукти в тях, с различни статии и информационни прозорци директно в криейтива! В този случай самата ангажираност на потребителя е и основната цел на рекламната кампания - привличането на най-ценното - клиентското внимание е изведено на преден план.

CPA - заплащане за действие

Именно затова доразвихме платформата ни с по-гъвкав ценови модел, базиран именно на потребителската ангажираност и интеракция с криейтивите - CPA - Cost Per Action. Сега рекламодателите имат въможността да заплащат само за реално взаимодействие със самия криейтив. При този модел на медия купуване, всички показвания на вашите реклами в сайтовете от рекламната ни мрежа са напълно безплатни.

Имате нужда от вдъхновение и примери, за да разберете какво изживяват потребителите онлайн? - Разгледайте нашето богато портфолио от вече осъществени успешни проекти с разнообразни функционалности и визуални елементи.

Защо да изберем СРА модел на ценообразуване?
Както уточнихме в началото - най-важна е заложената цел при създаването на посланията / криейтивите. Когато целта на рекламата е да вдъхнови, ангажира, да подтикне любопитството на потребителите, много често те не стигат до самия сайт, а имат взаимодействие само с банера. Платформата отчита това взаимодействие и приоритизира кампанията спрямо конкурентните послания според този показател.
А какво става с кликовете към сайта?
Когато ангажираме потребителя и му дадем повече информация и мотивация да разбере повече за продукта / услугата, той взима много по-информирано решение за клик и знае какво да очаква. Той е по-мотивиран да продължи напред и това води до по-качествени и конвертиращи посещения на сайта.
"Геймификацията създава възможности за колаборация"
Доказано потребителите се ангажират със самия бранд и той става по-близък до тях, разсъждават различно за рекламите и марките, когато те самите имат избор и определят какво се случва. Можете да прочетете във статията във Forbes за позитивните ефекти на геймификацията на рекламите и комуникацията онлайн.

Как се създава интерактивна реклама, ползваща CPA модела на ценообразуване?


Нашият екип е на среща да ви съдейства, за да създадем заедно не просто красива реклама, а криейтив, който да ангажира, вдъхновява и се отличава от масата картинки онлайн. Преди да пристъпим към създаването на крейтивите, се стремим в колаборация с рекламодателя да уточним целите на рекламата, да създадем правилна стратегия, за да може комуникацията да бъде максимално ефективна, атрактивна и съобразена с ценностите и стилистиката на бранда.

Успяхме да ви вдъхновим?
Ние сме на линия да надградим заедно текущата ви комуникация онлайн с интерактивни HTML5 реклами с комплексен подход.

Екипът на EasyAds
ekip@easyads.bg
Mob: +359 887 4608 40