Видео реклами в мрежата на EasyAds





Платформата EasyAds разширява дейността си в посока видео реклама и започва да предлага нов и лесен за създаване видео формат - Адаптивни видео реклами. Новите видео криейтиви ще разполагат с видео и текст, а потребителите ще могат да ги play-ват, но и да кликнат и продължат към сайта на рекламодателя. Ако основната цел на кампанията ви е brand awareness и повече визуална и звукова комуникация, то новите видео кампании ще са по-доброто решение за вас. Прочетете по-долу повече детайли за видео рекламата, предимствата и начина на нейното заплащане.

Какво представляват адаптивните видео реклами?


Този вид криейтиви се управляват по същия начин както класическите адаптивни реклами, но вместо изображения е нужно да добавите видео. Видео рекламите се показват в почти всички рекламни площи, намиращи се в съдържанието на нашите медийни партньори. Това гарантира отлична видимост и обхват от над ½ милион потребители на дневна база!

Всяко натискане на бутона play се заплаща от рекламодателя. Ние наричаме тези взаимодействия с рекламата "actions" (действия) и моделът за тяхното заплащане е CPA (cost-per-action). При натискане на бутона play се получават едновременно два желани ефекта – видеото стартира със звук, а видимостта му е 100% гарантирана.

Специфично за видео рекламите е:
  • рекламодателят заплаща само при осъзнато стартиране и гледане на видеото от страна на потребителя
  • рекламата има възможност за кликване и се тарифира първото извършено действие върху нея - play или click
  • в модула 'Отчети' ще виждате отчитане броя Play/Pause интеракции на потребителите
  • в модул 'Аудитории' има възможност да се създаде аудитория от всички взаимодействали с видео рекламата, която впоследствие да се използва за ремаркетинг кампания.

Сравнителна таблица на видео форматите


Запознайте се по-долу с основните характеристики на рекламата в телевизия, pre-roll във видео платформи и адаптивните реклами в EasyAds. Предимствата на уеб видео рекламата пред телевизионните спотове са множество. Рийчът на мобилни устройства е несравнимо по-голям, а бюджетите за уеб видео са достъпни за компании от всякакъв мащаб.

TVSpot

Video PlayerPre-Roll

EasyAds Native Video

  • Специфика на криейтива

    Професионален TV спот
    Видео за уеб, малък ресурс
    Видео за уеб, малък ресурс
  • Бюджетиране

    Необходим е висок бюджет
    Не е нужен висок бюджет
    Не е нужен висок бюджет
  • Видеото прекъсва ли гледането?

    Да, прекъсва гледането
    Да, прекъсва гледането
    Не прекъсва, ръчен play
  • Изреждат ли се няколко реклами?

    Да, мин. 5 последователни
    Да, често има 2-3 реклами
    Показва се само 1 видео
  • Плаща ли се при доказана видимост?

    Не, плаща се при излъчване
    Да, при гледани мин. 3 сек
    Да, при ръчен play
  • Възможност за точно замерване

    Не, използват се извадки
    Да, детайлна статистика
    Да, детайлна статистика
  • Възможност за точно Frequency

    Не
    Да, на ден и на кампания
    Да, на ден и на кампания
  • Възможност за сложно таргетиране

    Не, само по часове
    Да, разширени опции
    Да, разширени опции
  • Възможност за интеракция/клик

    Не
    Да, клик към сайт
    Да, клик към сайт
  • Подбор на среда за излъчване

    В избрани канали и TV предавания
    В избрано съдържание
    В избрани уеб медии
  • Обхват на аудиторията

    Голям за 1-3 дни
    Голям - седмична кампания
    Голям - месечна кампания

Как да създатете нова адаптивна видео реклама?


За да създадете видео реклами, е нужно единствено да разполагате с видео, качено в Youtube. Започнете от познатото ви меню Network CPC/CPA, натиснете бутона 'Нова кампания' и изберете 'Кампания с адаптивни видео реклами (CPA)'. Настройките на този вид кампания не се различават по нищо от cost-per-click кампаниите, с изключение на ценообразуването - тук ще плащате за първото настъпило действие - play или click. В кампанията задайте желаната от вас цена за Действие, като се съобразите с минималната цена в платформата от 0.02 лв.

Имайте предвид, че при този вид кампания целта е преди всичко плейвания/гледания на видеото и ще преобладават именно плейванията, а не кликовете. След като сте готови с кампанията, добавете към нея нова 'адаптивна видео реклама'. Въведете заглавие, кратко описание и линк, добавете и URL адреса на видеото. Рекламата ви е готова за секунди и адаптирана автоматично за всички сайтове!

Успяхме ли да ви вдъхновим?

Надградете текущата си онлайн комуникация онлайн с лесни за създаване видео реклами, а ако имате нужда от съдействие, обърнете се към нас за съдействие на данните ни за контакт!

Екипът на EasyAds