Директни програматик сделки в премиум медии


EasyAds Direct Deals е услуга за управление на програматични директни сделки в конкретни сайтове и рекламни площадки. В тази статия сме обобщили някои основни специфики, които биха ви помогнали да се ориентирате за начина на изпълнение на този вид кампании през платформата EasyAds.
Водещи медийни групи
Първото и най-важно за директни сделки е, че те обикновено са насочени към наложили се и познати на рекламодателя медийни брандове. Към момента EasyAds предлага рекламни площадки за директни сделки на следните медийни компании - Уеб Медия Груп (за реклама в news.bg, money.bg, webcafe.bg и др.), Инвестор.БГ (за реклама в dnes.bg, investor.bg и др.), БТВ Медиа Груп (за реклама в btvnovinite.bg), Дир.бг (за реклама в dir.bg), Мениджър Медия Груп ООД (за реклама в manager.bg), Медийна Група България (за реклама в 24chasa.bg и др.), ОФФ Медия АД (за реклама в offnews.bg), Медиапул ООД (за реклама в mediapool.bg), Aтика Ева (eva.bg), Уеб Граунд (за реклама в actualno.com), както и на повечето познати дигитални платформи като Imot.bg, Mobile.bg, Mail.BG, OLX.bg, Framar.bg, Gotvach.bg, Bg-mamma и други. За актуален списък с рекламните площадки, може да се обърнете към нашия екип.
Фиксиран CPM (flat rate)
Директните сделки в EasyAds се изпълняват на фиксиран нетен CPM, като цената е еднаква във всички медии, с които работим. Целта на този вид ценообразуване е да се постигне по-лесно планиране и също така да могат да се пакетират няколко медийни площадки в една кампания на принципа first come, first served.
Viewability на площадката
При директните сделки имаме задължителен стандарт за площадка, която държим да се спазва от медията. А тя е в статия (in-article) или под статия (under article). Това ни дава възможност да постигнем високо качество на предлаганите импресиите със средно viewability над 50%, и Time-in-View над 17 сек. Размерът е оптималният за мобайл среда, а именно - 300x600.
Техническа интеграция
Директните сделки в EasyAds се настройват в ад сървъра на издателите като Price Priority Line Items. Това е функционалност на най-популярния рекламен сървър Google Ad Manager, която дава възможност всяка кампания да се състезава ценово с останалите. По тази причина, инвентарът с който разполагаме във всяка медия, е т.нар. programmatic non-guaranteed, което позволява да се наддава с нетна цена за наличните импресии, прилагайки таргетиране, честота и други настройки в EasyAds.
Ето и всички предимства на нашите Direct Deals накратко:
- Бърз достъп до над 20 премиум площадки
- Изключително улеснен процес по стартиране на кампаниите
- Гарантирана видимост над 50%
- Фиксиран размер на криейтива 300х600
- Възможност за външно проследяване (3rd party tracking tag)
- Личен асистент, който следи изпълнението на сделките ежедневно
- Без задължителен договорен ангажимент към нас или към медията
- Възможност за отложено плащане на кампаниите (за рекламни агенции)
Изработка на интерактивни HTML5 банери
Наясно сме, че когато клиентът плаща за показвания, криейтивът е от особена важност. Именно затова създадохме цяла колекция от HTML5 банери, които са готови да бъдат персонализирани за вас. Професионално избработените HTML5 реклами увеличават значително ефективността на банерите, а интерактивността им и всяко взаимодействие на потребителя с тях се измерва от нашата платформа.
Интересува ли ви реклама в конкретни български медии?
Ще се радваме ако нашият подход към осъществяване на директни рекламни сделки представлява интерес за вас! Ако желаете да обсъдим как да го приложите и за вашия бранд, потърсете ни за съдействие на данните за контакт или директно създайте вашия безплатен профил в платформата →
Регистрация в платформата